Mökki

PDF-tiedostoMökkiohjeet.pdf (79 kB)
Mökkiohjeet

Huomio Mökkeilijät!

Osaston mökin avain on jatkossa 2.6.2018 alkaen noudettavissa Suomenniemen Salesta, (Kirkonkyläntie 1 52830 Suomenniemi) näyttämällä Teollisuusliiton ao.116 jäsenkorttia. Syynä muutokseen on Härkin Tuvan toiminnan loppuminen. Sale aukioloajat: ark. 9-21 la 9-19 su 11-19 (Aukioloajoissa voi olla muutoksia kuten arkipyhät yms.)

PDF-tiedostoMökkivaraus.pdf (80 kB)
Mökkivaraus Ohjeista poiketen mökkivastaava on Ari kunttu p.0414348190 tai ari.kunttu(at)pp.inet.fi Vapaa-ajanviettopaikka sijaitsee Mikkelin kunnassa Suomenniemellä Suomijärven rannalla Rautakuja 215. Matka Kouvolasta 95 km. Alueen käyttöoikeus on osaston jäsenillä perheineen. Käyttö on maksuton, poikkeuksen Käkikellomökki joka edellyttää ennakkovarausta. Käkikellon varaus 1.1-30.4 välisenä aikana osaston toimistolta päivystysaikana. Maksimi varausaika 1 viikko, maanantaista - maanantaihin. Uuden varauksen voi tehdä ainoastaan kuluvan varauksen päätyttyä. Lomailijalla on oltava mukana liinavaatteet ( lakana myös makuupussilaisella, tyynyliina, pyyhkeet ). Juomavettä saa kirkonkylän paloasemalta ja kaupan seinästä. Mökin hanoista tulee järvivettä. Mökin avain noudetaan ja palautetaan Siwaan Varaukset Käkikelloon : Ari kunttu p.0414348190 Puutteet, viat, epäkohdat ja ehdotukset: Ari kunttu p.0414348190