****Huom. uutta**** Autonhoito paikka

29.11.2020

Kesä tulee ja samalla auton hoito asiat kiinnostaa enemmän. Metalli 116 tarjoaa mahdollisesti, jos kiinnostusta riittää. Jäsenille autonhoito tilan, mahd. pesu, vahaus, renkaanvaihto ym. rohtokalliontieltä Kouvolasta. Lisätietoja puh. 0400987573 / Juha

Tallipaikan käyttö ohjeet.

Tallipaikka sijaitsee rohtokalliontiellä, vastapäätä ahlmannintien jäteasemaa. Talli löytyy ajamalla Harrin paja autokorjaamon ohitse rakennuksen sivua ja kääntymällä kahdesti rakennuksen nurkalla oikealle. Tallin oven tunnistaa käyntiovessa olevasta mustasta lukkosalvasta. Näin aluksi osasto tarjoaa pelkän tilan, työkaluja voidaan hommata jos saadaan käyttöaste nousuun. Tällä hetkellä tallissa käytettävissä vain pukit, kompura renkaantäyttölaitteella ja manuaalinen rengaskone.

Tallin varustukseen kuuluu wc ja keittokomero jossa kahvinkeitin.

Vessan ja  keittokomeron siisteydestä vastaa jokainen itse, myös esim. paperin vähyydestä olisi hyvä ilmoittaa.

Tulitöistä ja isommista projekteista sovitaan erikseen.

Jos vaihdat esim. öljyjä niin tarvitset jäteöljylle ja suodattimelle astian jossa voit viedä ne esim. jäteasemalle. Tallin sisällä ei voi pestä autoa, se on sallittua vain pihalla.

Tallin saa käyttöön varausjärjestyksessä.

Talli varaukset otetaan vastaan noin päivän (24h) varoajalla.

puh. 0400987573 / Juha